DAGENS START

Godmorgon på er!
 
Har varit lite halvdan med skrivningen men bilder fungerar bra det med. Lite svårt att hitta tiden till att skriva när man har så mycket på gång hela tiden. Men jag har haft en sjukt rolig midsommar. Var taggad till tusen för denna kvällen och det blev fanimej en bra en. Hela dagen var bara så himla bra! Allt var rätt planerat i förväg,förberett och klart. Bara att slappna av och chilla på det. Sov ganska länge på morognen,vilket behövdes för att jag var uppe väldigt länge. Wiktor kom hit ganska sent på kvällen innan. Mina 4 timmars sömn löste man med mängder kaffe. Kaffe är min räddare i alla lägen. Vet vad jag hade gjort om det inte fanns kaffe.
 
Josefin kom timmen efter att jag vaknade. Vi traskade ner till Ica för att handla lite inför kvällen. Och sedan gick vi på eftermiddagspromme och plockade blommor till kransarna. Känns alltid så charmigt att göra sin egna krans. Hör till midsommar så himla mycket. Varma grader,sol och en urgullig brud till vän. Jag menar kan dagen börja bättre? Kom hem hit,fixade oss. Drack lite innan vi gick till Clara. Där goaste gänget var. Det var grillning,musik,glada skratt och super gulliga töser. Alla är så himla fina och uppklädd,så trevligt. Senare på kvällen kom också killarna och vi alla hade det super. Blev en del glass med jordgubbar och massa lekar. Mycket lyckad kväll,har absolut ingenting att klaga på. Önskar att kvällar som denna var för alltid.
Så himla grymt.
 
 
 
 
Morgon mys med Jossan!
 

Kommentera här: