FUNDERAR PÅ ATT..

Byta bloggportal ytterligare en gång. Vet att jag är sjukt jobbig som bytar en 4:de gång. Dock på 2 år haha. 

Jag är lite töntig med det här med att göra som alla andra. Vill alltid välja det som ingen annan har. Känner mig så mesig när man bara hänger på. Men funderar på att vara en liten mes och byta till Nattstad. Dessutom kan man inportera allt från sin gamla blogg så jätte besvärligt är det inte. Gillar deras layout och hemsidans upplägg. Men jag får se om jag verkligen gör det. Känns så jävla B. Sorry alla Nattstadare,ta inte illa upp. Ni fattar nog vad jag menar. Inte direkt kul när ens blogg liknar alla andras. För att varenda 17åring har samma portal. Får suga på karamellen helt enkelt. Länkar såklart bloggen om det inträffar!

Kortfattat om min dag. Jobb halv sju,fick sluta lite tidigare idag. Satt hemma och degade ett tag innan jag bestämde mig för att ta tag i träningen. Som jag varit ifrån ett tag p.g.a vissa anledningar. Men gick till motionshuset och gjorde ett träningspass. Lagom slut och påväg hem i falkenbergs fina solnedgång. 







Sommarbilder från gårdagen

Kommentera här: